15 Mayıs 2010 Cumartesi

L'OREAL RENOVISTE DENEYIMI:)

Ne demistik peeling demistik, cilt bakimi demistik,kür demistik:) Sevgili Sour ile yaptigimiz bir konusma ertesinde ben de kosa kosa onun memnun kaldigi bu kürü almaya gitmistim:)
Su gune kadarki olanlari size bir bir aktariyorum:)
Hani ilk glikolik asidi cildimize surup 5 dakika beklettigimiz an var ya. Saniyorum ki (eger gercekten cok cok hassas,egzemali bir cildiniz yoksa) tum cilt tipleri bu kürü uygulayabilir. Ben denek olarak kendimi bu ise adadim ya; 5 dakikadan da fazla tutmaya karar verdim bir seferinde sirf etkisini gorebilmek icin. Hani 5 dakikadan sonra ne oluyor diye. Yine de cildimde bir kizarma bozarma hassaslanma olmadi.
Tabii bu uygulamayi yaparken konu uzerinde de arastirma yaptim. Bizler bunu evde uyguladigimizdan ve isin profesyoneli olmadigimizdan bizi profesyonellerin kullandigi gibi bir asit yuklemesiyle eve gondermiyorlarmis tabii:) Glikolik asit yuzdesi sadece yuzde 10. O yuzden tekrar ediyorum cok cok hassas hemen irite olan bir cilt tipine sahip degilseniz bu kürü uygulamaniz sonucunda kizarik bozarik bir suratla evden cikmanizi gerektirecek hicbir sakinca teskil etmiyor bu urun.
Gelelim yararlarina. Ilk birkac uygulama sonucunda acikcasi ben cildimde bir hareketlenme gormeye basladim. Yani boyle bir renk degisimi, canlanma gibi. Su anda ise -ki 15 gunu gecti- yanaklarimdaki kuruma ornegin azalmis durumda.Bu kürü tavsiye ettigim bir baska arkadasim ise -cilt tipi karma-kürü uyguladiktan sonra makyaj yaptiginda cildinin makyaji cok iyi kaldirdigini soyledi bana. Parlamiyor, puruzsuz duruyor fondoten dedi.

Arkadaslar mutlaka bir cilt uzmanina ya da dermatologa danisin tabii ama bence bu urunden memnun kalacaksiniz.
SEVGILER:)

1 yorum:

  1. iyi gunler.ben 28 yasindayim kullanabilirmiyim acaba?

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails