22 Nisan 2010 Perşembe

ZAYIFLAMA ÇILGINLIĞI NEREYE KADAR?



Benim için ideal kadın Monicca Bellucci. Orantısı ile yürüyüşü ile hali ile tavrı ile kadın kelimesinin hakkını veriyor. En çok beğendiğim yeri vücudunun kıvrımları. Zayıf bir kadın değil,şişman da değil.




Göğüsleri dolgun, beli ince, kalçası geniş bir kadın. Anlayamıyorum insanların (artık bu çılgınlığın kadını erkeği yok!) aşırı zayıf olma isteğini.Bence güzellik öncelikle sağlıklı olmaktır. Sağlıklı bir beden güzel gelir.Işıldar.Pozitif enerji yayar.



Geçen hafta bir arkadaşım ile konuşuyordum çevresindeki insanların bitkisel denilen bir ürün kullandığını delice susadııklarını ve zayıfladıklarını anlattı. Bende merak ettim nedir bu bitkisel şey. Ne insana çılgınlar gibi kilo verdirir hilesi nedir bunun ?


İşin tuhafı öyle cahil insanlar kullanmış diyeceğimiz bir şey değil gayet eğitimli aklı başında diye düşünülen insanlar bunu kullanıyor. Nasıl bir toplumsal baskı var üzerimizde sıfır beden olmak üzerine. Artık erkeklerin bile çekicilik algısı değişmiş kalçası daha dar kadınları beğenir hale geliyorlar.

Bu ilaçlar (ilaç denilebilinir mi acaba ilaçlar iyi eder bu şeyler fena...) sağlık bakanlığından onaylı değiller. Bitkisel besin desteği adı altında getiriliyor Çinden. Tarım bakanlığı onay veriyor.



Bu ürünü kullanan eczacı bir arkadaşım ile konuştum. Anlattıklarını size aktarmak istiyorum. Özellikle bugün televizyonlarda ve gazetelerde aynı habere gözüm çarpınca yazma gereği duydum. Haberde bir genç kızın bu zayıflayacağım diye kullandığı ürünler yüzünden 24 yaşında öldüğü söyleniyordu. Habere buradan erişebilirsiniz.


Kaç kilosunda bunu kullandın kardeş ?

Şu anda 98 oldum, ancak kullanmanızı kesinlikle tavsiye etmem, çok zararlı yan etkileri var.

Sen neden kullandın ve etkileri neler oldu ?

İşin traji komik tarafı ben de eczacıyım, birader doktor o kullanmış bana tavsiye etti. O zaman eczanelerde satışı başlamamıştı. Biz Çin'den getirttik. Literatür taraması yaptığım zaman gerçektende meksika biberi tohumunun metabolizma hızlandırıcı ve yağ yakıcı özelliği olduğunu gördüm ve kullanabilirim diye düşündüm.

İlaç geldi. Kullanmaya başlayınca aşırı ağız kuruluğu, uykusuzluk, aşırı idrara çıkma ve su kaybı, öfosri gibi etkileri görmeye başladım. Daha önce sibutramin( reductil) ve metamfetamin kullanmıştım. O nedenle bu yan etkileri çok iyi tanıyorum. Bende biraz inatlıkta var ilacın çok şiddetli iştah kesme özelliği ile birleşince 8 gün hiç birşey yemedim. Sadece su, şekersiz çay ve kahve, maden suyu içerek açlık diyeti yaptım. 7 kilo birden verdim. Bana kalsa açlık diyetini 20-25 gün hatta belki daha fazla yapacaktım ancak bizim hanım isyan çıkardı ve sonlandırmak zorunda kaldım. İlacı devam ettirdim. 15 gün sonunda 8 kilo verdim. Ancak söylediğim gibi ben meslekten ve daha önce kullandığım ilaçlardan, beklenen yan etkileri ve sağlığım üzerinde yaratacağı riskleri biliyorum. Bu riskler hipertansiyon ve kalp damar sistemi problemleri. Bu yönden kendimi ilaç kullandığım sürece takip ettim ve risk oranını düşük tutmaya dikkat ettim. Meslekten olmayan birisinin bunu yapması çok zor. Bu nedenle kimseye tavsiye etmiyorum. O nedenle kesinlikle bu ilacı kullanmayın derim. yardımcı olabildi isem ne mutlu.

İştah kesiyor diye mi bişey yemediniz ? Bunu anlayamıyorum yemek en büyük zevkim :)

Bende yemeği çok seviyorum ancak bu nedenle kilomda bazen böyle başını alıp gidiyor. Açlık rejimi bilimsel fakat çok dikkatli uygulanması gereken ve çok zor bir rejimdir. Bu rejimde bu tip anoroksijenik ilaçlar çok yardımcı olur. Bu nedenle kullandım.

Yani bu ilacın tek olayı iştah kesmesi mi ? İlaç dedim ama ilaç denmez maddenin olayı?

İlacın etkisi iştah kesmek ve metabolizmayı hızlandırmak ancak bunu yaparken seratonin üzerinden gittiği için problem var.

Etki mekanizmasını anlamaya çalışıyorum. Seratonin etkisinden gidince ne oluyor ve metabolizmayı nasıl hızlandırıyor ?

Seratonin normalde mutluluk hormonu diye adlandırılır ve herkes bunun artmasının iyi bir şey olduğu fikrine sahiptir Ancak bunu doğal olmayan yollardan artırmak, yıkımından sonra ani seviye düşüşü çok ciddi yan etkiler yapar.

Bunlardan bizim konumuz olan kalp damar sistemi üzerine olan etkisidir. Seratonin seviyesindeki oynamalar damarlarda özellikle kalp damarlarında ani kasılmalara yol açtığı için hipertansiyon hastalarında ve kalp damarlarında problem olan kişilerde kalp krizi ve beyin kanaması riskini arttırır. Seratonin seviyesinin artması metabolizma hızınızıda arttıracaktır. Aşık olunca coşmanızın, yerinde duramamanızın sebebi de biyolojik olarak böyle açıklanabilir.:)) Özetle seratoninimiz artsın ama bu kimyasal bir uyarı ile değil doğal yollarla olsun. Yani yavaş yavaş yükselsin yavaş yavaş düşsün. Biyokimya kitabı gibi oldu ama inşallah ne demek istediğimi anlatabilmişimdir. ayrıca (bkz: metamfetamin) (bkz: sibutramin) daha iyi anlamanıza yardımcı olabilir.


Anlıyorum ,kilo vermek istiyorsam en kolay yöntem aşık olacam :p

Asıl fena olanı anladım sanırım serotoninin ani düşüşü sanırım uçurumdan yuvarlanmak gibi bir etki yapacak. Yükseliş hoş olsa da düşüş can yakıcı olacak doğru mu anlamışım?

Peki bırakınca ne oldu hemen vücut normale dönebildi mi ?



Çok doğru anlamışsın. Bu tip maddeler yani amfetamin ve türevlerinin narkotik olarak sınıflandırılmasının ve yasaklanmasının sebebi de bu işte. Ecstasy, crack,kristal falan denilenler hep amfetamin türevleri. Kullanınca süper, enerjik oluyorsun, hiperaktif oluyorsun, coşuyorsun, tavanlara zıplıyorsun vs. ama ilacın etkisi geçince ani bir çöküş yaşıyorsun, depresif etkiler ortaya çıkıyor, yoksunluk belirtileri intihara kadar götürüyor yada tekrar ilaç alıyorsun. Buna amfetamin tipi bağımlılık diyoruz. Zamanla dozajı yükseltmen gerekiyor çünkü tüm hormon ve nörotransmitterlerin en kötü özelliği uyarı seviyelerinin gittikçe yükselmesi. Doz arttırdıkça kardiyovasküler yan etkilerin görülme olasılığı daha da çok artıyor.

Yani amfetamini kullanmazsan intihar ediyorsun, kullanırsan kalp krizi veya beyin kanamasından ölüyorsun. İşte böyle bir şey bu narkotikler. eroin vb. opoid'ler içinde benzer etkiler geçerli. Seratonin, endorfin, dopamin hem çok iyi hemde çok kötü. Dengeyi bulmak çok zor.

Ben ilacı kullandıktan 2 gün sonra içeriğinde metamfetamin ve sibutramin olduğunu tahmin ettim. bunların etki ve yan etkilerini iyi bildiğim için kontrollü kullandım ve limite ulaştığımı anladığım anda dozu düşürerek adım adım kullanmayı bıraktım. Vücut bir kaç gün içinde normale dönüyor ama sizin psikolojinizi buna ayarlamanız gerekiyor. O zaman sorun yaşamazsınız ama bunu da herkes yapamayabilir. Çünkü sosyal baskı unsuru olan kilo ve rejim tutkusu ilacın buna olan çok aşırı katkısı ile birleşince diyet manyaklığı denen olaya yol açıyor ve biraz daha kilo vereyim derken ipin ucunu kaçırıyorsunuz.


Şimdi anlamış mıyım kontrol edelim. Bağımlılık yapıcı bir şey bu. Bağımlılık yaptığı içinde kullanmak istiyor insanlar

Çok doğru anlamışsın:))

Sohbet güzeldi yardımı da oldu. Belki blogda bunu yazarım. Diyet çılgınlığı zamanı
:))


Keşke çılgınlık olsa manyaklık bu manyaklık. Sen benim hastaları bazılarını görsen anlarsın ne demek istediğimi, hanım kızın boyu 170, kilosu 54 gelip ağlıyor ben bu kiloları nasıl verecem diye. Bunun adı çılgınlık mı sence?



Sizi bilmiyorum ama benim gözüm korktu. Sağlık bakanlığı onayı olmayan hiç bir ilacı kullanmayın. Kullanacağınız ilaçlar içinde uzmanından tavsiye alın. Vücuda giren her şey bir etki yapıyor.

Asıl amacınız sağlıklı olmak olsun. Ruhen ve bedenen sağlıklı olmak.

Buradan bu ürünlerin yurda girmesini sağlayan ve bu kadar kolay bulunabilmesine yol açan mekanizmaya nefretimi belirtmek istiyorum. Bitkisel ilaç, zayıflama ilacı , diyerek insanların uyuşturucu ile tanışmasına neden olunması engellenmeli. Bu gelişmeleri savcılıklar suç duyurusu olarak kabul etmeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails