Ana içeriğe atla

MEDIUM (Bu Kocadan İstiyorum ! )


Bir süredir MEDİUM dizisine bağımlı oldum. Her sabah işe gitmeden evvel kahvaltımı yaparken izliyorum.Ve evrene mesajım secret falan işe yarıyor ise; bana bu kocadan gönder!

Patricia Arquette'i True Romance filminden beri severim. Allison Dubois (Patricia Arquette) üç çocuklu bir anne, sadık bir eş ve bir hukuk öğrencisidir. Ölülerle konuşabildiğini, rüyalarında geleceği görebildiğini ve insanların düşüncelerini okuyabildiğini fark eder, akabinde yeni yeteneklerini cinayet soruşturmalarında kullanmak üzere insanları ikna etme çalışmalarına başlar.Dizinin temeli bu.


Beni cezbeden yanı paranormal olaylardan çok aile yaşamları. Kadının her gece abuk rüyalar görüp gecenin bir yarısı kocasını sarsarak uyandırması. Adamın da büyük bir sabır ve ilgi ile dinleyip sakinleştirmesi, öneriler sunması. Böyle bir adam istiyorum hayatıma diyorum. Ne çok yakışıklı, ne çok karizmatik. İyi biri sabırlı sevgi dolu, iyi baba ve iyi koca ve en önemlisi kadının en iyi arkadaşı. Kızlarıda birbirinden şeker. Aile olarak paketi alıyorsak üç kızı da alırım. İnsan onlar sayesinde anneliğe özeniyor.

Diziyi merak edenler için son not ; Medium dizisinin basrolundeki Allison Dubois, gercekten de Dubois soyadlı ve hem polis teskilatina hem de juri kuruluna danismanlik yapan psişik guclere sahip olduğu iddia edilen bir kadindan esinlenerek yaratılmış bir karakterdir, dizi için de danışmanlık yapmaktadır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

PROZAC GÜNLÜĞÜ

pmdd için yani `premenstrual disforik bozukluk` için 20mg olanını doktorların verdiği ilaç. kullanımı ise regl den 14 gün önce her sabah alınır regl başlayana kadar devam edilir regl başlayınca ara verilir ve yine bir sonraki pmdd krizi öncesi 14 gün alınır. bir deneyeceğim bakalım ağlama krizlerimi çözebiliyorsa ömür boyu bir beraberlik kurabiliriz.

 http://www.pmscomfort.com/pms-pmdd-symptoms/prozac-sarafem-zoloft-pmdd-medication-drugs-for-pms.aspx http://www.dailymail.co.uk/health/article-4299/Can-Prozac-beat-PMS.html 09/11/2014


edit: 4. gün ilk gün hissettiğim iştahsızlık hala devam ediyor ama yemek yemeğe çalışıyorum. susuzluk o kadar çok değil ama yine var. ilk gün feci baş ağrıları da vardı o şimdi yok. çevremdeki insanlar aşırı sinirli de ben sakinmişim gibi geliyor. kendimi gülümserken yakalıyorum nedensiz. enerji düzeyim arttı ama regl bitti diye olabilir ondan emin değilim. sadece evi toplamaya başladım o biraz acayip geliyor. film izlemek zor geliyor. odaklana…

DR. PERRICONE DEN GÜZELLİK VE SAĞLIK SIRLARI

Kitapçı gezmeyi çok seviyorum. Dr.Perricone ile de Remzi Kitabevinde dolaşırken tanıştım. Tabi ki kendisi ile değil kitabı ve söyledikleriyle tanıştım :)


Temel olarak hücre iltihaplanmasının yaşlanmaya neden olduğuna inanıyor Dr.Perricone. Bu iltihaplanmayı azaltmak ve engellemek genç kalmayı ve sağlıklı olmayı sağlayacak. Yani tüm hücreleriniz sağlıklı ise sizde genç ve güzelsiniz. Güzellik içten gelen bir ışıltı.(Hala kremlerede inanıyorum ama sağlıksız bir bedene hiç bir kremin iyi geleceğini düşünmüyorum.)

Hollywood’da oldukça popüler bir doktor Dr.Perricone hayranları arasında Cate Blanchett, Kim Cattrall, Uma Thurman ve Julia Roberts' ı sayabiliriz.

Sizlerle de bilgilerimi paylaşayım istedim. Beni tanıyanlar bilir 140 yaşına kadar sağlıklı ve güzel yaşamayı ve yaşlanmayı planlıyorum. Bu yazıda Perricorne’dan öğrendiklerimi çok özet bir halde sizler ile paylaşacağım.





DR. PERRICONE’UN YAŞLANMANIN EFLAMATUAR TEORİSİ


1-SERBEST RADİKAL HASARI + ENFLAMASYON = HÜCRE BOZULMASI = YAŞLAN…

Fitness maceram

Mayıs ayının ilk haftası fitness a başlamaya karar verdim. Amacım en az bir sene haftada 3 gün spor yapmaya odaklanmak ve tam bir sene sonra hedeflediğim görüntüye ulaşmak idi. Dana öncesinde aerobik,neopilates, yoga gibi şeyler denemiştim ama bunları evde tek başıma yapıyordum. İlk defa bir salona yazıldım. Aradan 5 ay geçmiş, ben, ısrar ve inat ile gitmeye devam ediyorum.





Benim ilk anda farkettiğim yararlarına gelecek olursak. Salona gitmek sosyalleşmeyi sağlıyor. Ortamda hem dostluk hem de hafif bir rekabet havası var. Ramazan döneminde salona gittiğimde, kimi zaman benden başkası olmuyordu. Salon tamamen bana kalmış gibi hissediyordum. Bu motivasyonu arttıran bir öge değilmiş meğerse. Diğer arkadaşlarımı görüp birlikte spor yapmak, aralarda kısa sohbetler etmek çok daha eğlenceli hale getiriyormuş.



İnsan tek başına olunca kendi sınırlarını o kadar da zorlamıyormuş.Salonda rekabet insanı geliştiren bir durummuş. Salon, aletler,arkadaşlar,sauna gibi unsurlar evet güzel ama asıl m…